För att beskriva min dag i bilder



Deltog i konserten "Top Class Trombones" på nybrokajen. Värd och lång och bra konsert!



Åt grekisk sallad till lunch på Sandys med Hanna och Joel. Skitgott, jättemättande och typ nyttigt.



Efter konserten åkte jag och hanna till Kista och kollade på nya converse. Mina har blivit väldigt slitna, så jag tycker att det börjar bli dags att köpa nya. Funderar på ett par röda fina saker.. Vi får se hur det blirr...



När vi ändå var i Kista så upptäckte vi en butik som vi inte hade sett förut, Desigual hette den. Där fanns underbara kläder med mycket färg och mycket blommor på. Det som var lite synd är att det var lite högre prisklass än mina vanliga kläder.. De här byxorna kostar 1095 kr.. mycket pengar men jag vill haa ändå!



Sen så kom vi fram till att vi hade min mobil och vi hade rött nagellack. Därför borde vi måla min mobil. Så nu har den röda detaljer. Personligt och mycket vackert med Rött.

Idag har jag och hanna också kommit fram till att vi vill jobba på cirkus i cirkusorkester och åka på turné i framtiden. Vi ska också starta ett balkanband. Åh vad underbart. Jag ser ljust på framtiden. Och inser att reagge är fett bra. Just nu lyssnar jag på Bob Marley & The Wailers – Buffalo Soldier. Värt. Nu ska jag springa iväg och äta semla och kolla på bröllopsfotografen med pappa och Petra.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoho

2011-03-15 @ 17:56:32
URL: http://hj
Postat av: Carro

(Nej, jag hade inte alls tänkt skriva bara hoho, men den skickades iväg så av misstag)



Hoho! Den där affären (tror det var den) såg jag någon gång för hur länge sen det nu var och tänkte att den här skulle Linnea gilla, jag måste fråga om hon varit där. Men se, det glömde jag, vilken tur att du hittade den ändå ;)



Buffalo Soldier lyssnade jag på hur mycket som helst i 8:an nån gång, wehehehiho. ^^

Pöss.

2011-03-15 @ 17:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0