heei!

Tog sista gardasilsprutan 15.45 så jag slapp både språk och storband. Sen var det bara att knalla hem och öva! Har hunnit med 01:37 hittils, tänkte lägga till en till timme nu snart. Så himla värt. Sen tänkte jag springa lite vid åttatiden och sen hinner jag förhoppningsvis kolla lite på topmodel! Blev lite inspirerad av elvira när vi satt i kaffiz idag och tänkte ge det en chans i stället för att hänga vid datorn. Jag har nämligen bestämt mig för att försöka minska lite på min datortid och öka på allt annat i stället. Hoppas det funkar. Några veckor lär det göra det i alla fall! Sen får vi se..

Jag råkade av en händelse komma i kontakt med den här bilden. Den får mig att tänka på i tisdags när jag, carro och micke gjorde en mycket speciell sak. Mumselimums. schlurp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0