Hej hopp!

Jag mår otroligt bra idag! Det är så himla gött! Åt en riktigt härlig middag för en stund sen med massa bönor och ugnsbakade grönsaker mm. Fast nu har jag börjat frysa, precis som jag oftast gör när jag har ätit. Jag vet inte vad det beror på.. Jag gick just in på uppladningen.se och gjorde ett test på hur mycket energi jag förbränner per dag. Tydligen så är det ca 2500 kalorier. Jag blev väldigt förvånad.. Mer plats för godis än vad jag trodde då hihi. MEn det fick ändå mig att börja tänka lite mer på mina matvanor. Jag kom fram till at jag knappt äter mellanmål över huvud taget. Inte alls bra.. Jag får börja komma ihåg att ta med mig frukt till skolan igen! Sen gjorde jag just ett test på mina matvanor. Tydligen äter jag för lite fibrer och för mycket fett. Synd att fett är så gott. Fibrer är i och för sig också gott men det är inte riktigt samma sak! Nu ska jag skriva svenska! Hej Hopp!

Kommentarer
Postat av: Louise

Härligt att må bra! Du verkar alltid äta så spännande middagar, jag blir fett inspirerad ;)

2011-04-01 @ 14:15:04
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0