mwaaahha

Rubrikfantasitorka.
Jag börjar bli trött i både kropp och själ. Ska se till och sova ordentligt i morn, för jag börjar inte för än 11.40! wiiie!

Idag lämnade jag in en anmälan till att vara med på ett utbyte med ett gymnasium i Lüneburg. Jag ska alltså åka ner till nordtyskland och bo hos en familj och prata massa tyska i en vecka. Sen kommer det en person och bor hos mig i en vecka nästa vår. Som tur är så var det en till tjej i min grupp som var lite osäker på om hon ville åka som jag kunde övertala. Så nu vet jag en trevlig person som kan svenska som också ska åka. Jag är alltså inte helt ensam. phew.
Nu började jag i alla fall googla lite och det ser alldeles underbart ut! Kolla!
Ganska typiskt tyskt, myys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0