Slask blir is och blir halt

Så därför så blev min springrunda inte så mycket träning för benen utan mer koncentrationsträning för att inte halka. Men Jag tog mig två varv runt sjön i alla fall, även fast det kanske inte gick så fort! Och det utan att halka en enda gång! Jag har skills! Just nu s lyssnar jag lite på Lykke Li's nya skiva, och jag tycker att det låter bra. Har inte hunnit reflektera så mycket över den än. Sen så ska jag försöka lyssna lite på foo fighters nya skiva. Även fast de känns väldigt mycket som nostalgi så är det alltid kul och kolla vad de har hittat på. Och sen får man inte glömma Radioheads nya skiva heller. Just nu håller jag på att ladda ner .M.I.A.s nya mixtape också. Så mycket musik, så lite tid. Varför ska all ny musik komma samtidigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0