Sura hilda som inte var sur utan väldigt söt

Jag är jättehungrig. Inte konstigt när man inte äter någon ordentlig lunch och sen väljer att jobba konstant i 4 och en halv timme. Mina fötter känns av som vanligt. I dag hade vi några testglassar i personalfrysen, vi håller nämligen på att välja ut vilka glassar vi ska ta in i sommar. Siaglass blir det och det känns najs. Idag testade jag glassen Hilda, en onaturligt färgglad jordgubbsglass prydd med knastrande strössel. Mycket mer naturligt välsmakande än vad jag trodde att den skulle va! Hade bilden av att den skulle smaka sådär onaturligt med E-ämnen. Men nejnej. Lagom storlek, god! Så nu har alla småtjejer men rosa som älsklingsfärg ytterligare en rosa gullig liten glass att älska.
Om jag ska betygsätta den så blir det tre av fem slemvåfflor. Den där Hilda ser ganska pisst ut. Jag undrar vad hon surar över - hon har ju fått sin glass och allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0