Tisdag igen - chill

Den här dan har varit så himla skön! Jag simmade aldrig och jag fikade aldrig, men den blev så himla värd ändå! I stället så tränade jag med Z i skolans gym, och vet ni vad? När skolan var slut så gick jag hem, Södermalm - Solna på typ 1,30 h. I mina turkosa converse, vilket ledde till att mina fötter dog lite. Vackert och blåsigt väder var det i alla fall. Jag gick genom stan och började fundera på hur sjukt mycket det är som har förändrats där sedan jag började på AF för 7 år sedan. Alla nya byggnader som bara har ploppat upp överallt utan att jag har lagt märke till dem. Och alla hotel som är överallt runt centralstationen. Inte så konstigt egentligen, jag har bara aldrig tänkt på att de är där.

Nu tänkte jag kolla på tv men det verkade inte vara något bra...

Tabbe, eller vad? När jag för en gång skull har lite tid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0