Yooooo brothers and sisters

Jag sitter hemma och chillar. Har övat en timme och tänker nu börja skriva en megalång svenskauppsats om Dante. Kul. Tidigare idag hade vi den sista konserten med den lettiska kören från Talsi. Det var på Gudstjänsten i Engelbrecktskyrkan. Det var väldigt fint. Och det var väldigt härligt att vara på gudstjänst. Jag har inte varit på det så mycket alls de senaste månaderna. Det känns lite synd. Men det finns så otroligt mycket som man vill hinna med som man inte hinner med så det finns inte så mycket att göra åt saken. Skulle egentligen vilja hinna spela en timme till, men det hinner jag inte! För i kväll ska jag till Elvira och fira hennes 17årsdag! Fett mys att göra det på en söndag! Det som dock är synd är att man inte kan stanna så sent som jag hade velat. Jag hatar att ha matte 08.20 varje måndag. Den kan bajsa på sig.

ooouufff! Kolla vilken stark ambis(munmuskel) jag har! Jag kan till och med bära min trumpet med munnen! ooohh. Jag har skillz. Och Jag lovar av hela mitt hjärta att jag inte håller i trumpeten i klockstycket som man kanske kan tro att jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0