Åh vilken underbar dag!

Den här dagen är så bäst! Jag är i vääldigt bra spelform för att vara jag och det känns så underbart! Sen kommer bara problemet att jag inte har tid att spela just nu. För nu är det prov 3 dagar i rad! Första var idag och nu är det matte som står på tur i morgon! Så just nu är matteboken min bästa vän. Men det gör inte den här dagen mindre underbar! Jag känner mig otroligt glad! Kan bero på den fina underbart mättande mängden indisk mat som jag och min mamma förtärde för en stund sen. Nu har jag världens bästa matlåda tills i morgon. mihihihi

 

hoppas att eran Måndag blev lika bra som min!

Kram


Kommentarer
Postat av: måns

indisk mat...........................

2011-05-02 @ 20:25:41
Postat av: Carro

Yäää vad najs! :D

2011-05-02 @ 21:30:22
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0