Det är bara att bita i det sura äpplet och börja om igen...

Ååååh, jag blir så galet förbannad och irriterad på mig själv! Jag har suttit hela dagen och spelat in och redigerat mitt musikdata-projekt som ska vara inne 23.59 kväll. För två timmar sen blev datorn överhettad och bestämde sig för att inte svara mer. Nu fick jag nyss igång den och insåg just att hela dagens arbete är borta, gone, verschwunden, pasado. Jag kommer inte hinna göra allt som jag har gjort idag igen. Jag måste lära mig att spara mitt arbete var 5e minut från och med nu. Det är helt enkelt bara att bita i det sura äpplet och börja om igen.  


Kommentarer
Postat av: Louise

min dator gjorde nästan samma sak :'( lider med dig

2011-05-23 @ 09:49:38
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0