Jag kände att det var dags för en egobild

 

Men jag orkade verkligen inte spexa till det. Så den blev såhär. Det är meningen att jag ska sitta och klippa lite musik nu. Men jag är så otroligt trött så jag vet inte om jag orkar göra det. Fast det är kul egentligen. Jag har varit jätteglad hela dan, alla människor är så underbara! Men nu så verkar mitt gladhetsföråd ha tagit slut så nu känner jag mig bara lite sne på något sätt. Det är en skum känsla som jag bara får sådär bland. Jag är nog inte ensam om det känslan.


Kommentarer
Postat av: Carro

You are not aloone, cause I am here with yooou! Lalalaaa! Kraaam <3

2011-05-13 @ 20:44:17
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0