Det är på lov man kommer ihåg att blogga

Och det är på lov man kommer ihåg att man har en kamera att använda! Eftermiddagen blev halvproduktiv. Har hunnit färga håret, spelat lite och lagat lite mat. Jag älskar verkligen när jag har tid och lust att göra riktigt god mat. I dag blev det quinoasallad med hemgjord hummus (som inte är hummus) och fetaost. Mmmh. Nu ska jag skölja ur hennan och sen bär det av till Hallowenpartey. Värt.



Dagens bajs blev väldigt ljust. Jag gissar att det beror på att jag lät det stå 1 timme i stället för 8-20 som vanligt..



Det var för resten första gången jag färgade hålet helt utan medhjälpare = man kan sitta i skräddarställning på golvet och gegga = inte ont i nacken! Det var najs.



Jag är jättemätt nu. och belåten. Dubbelhakesmiley = :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0