idag är det torsdag

Dagen har varit häktiskt. Den har blandats med glödje och oro. Lite som vanligt. Jag hoppas att jag inte har dragit vatten över huvudet när jag tog förstastämman på dvorak. Övning ger färdighet hette det. ciss3et i sista satsen är mycket kixvänligt just nu. Men det kommer säkert fixa sig. Jag kan fortfarande inte förstå att vi ska spela den. Det kommer förmodligen att låta sådär första gången vi repar. Det här var egentligen inte det jag hade tänkt prata om i det här inlägget. Jag är så trött så jag bara skriver på.. Juste! Jag skulle höja min kära vän Isabelle till skyarna! Jag var just på hennes första alldeles egna konsert. Otroligt duktig är hon. Jag blir glad i själen när jag lyssnar på henne! Och vetni vad! Hon finns till och med på youtube för de som vill lyssna på henne! Där är en liten länk till hennes kanal eller vad man ska säga. Nu ska jag sova.

http://www.youtube.com/user/IsabelleSjalander#p/u/1/Ffq0V0ZzQQg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0