Lång Dag



Idag har jag varit i skolan länge. Så som alla andra vanliga skoldar kan man säga. Drygt 12 timmar i byggnaden måste det ha blivit idag. En hel del kan man säga. Jag har också blivit förkyld. Det är inte kul. Mannen på bilden är ett fantastiskt geni. Han heter Antonin Dvorak och har skrivit ett fint litet verk som jag tycker väldig mycket om. OCh vi ska spela den med symfan i skolan! OCh jag ska få spela 1an! Jag hoppas bara att vi inte förstör den. Jag sitter och lyssnar på den just nu.. nice stuff..

Kommentarer
Postat av: louise

"jag hoppas bara att vi inte förstör den" HAHAHA det finns nog en liten risk...

2011-11-12 @ 20:30:41
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0