nu blev jag jättenostalgisk

Jag kom på att min förra blogg aldrig blev borttagen, eftersom att jag glömde lösenordet till den. Därför var jag nyss inne på den och kollade runt lite. Jag kom fram till att egentligen så har jag nog inte förändrats så fruktansvärt mycket sen den tiden. Det är snart tre år sedan nu.. Det som drog i mig mest var att jag saknade mitt hår! Här är två bilder hämtade från bloggen



(jag var inte seriös när jag tog den här bilden, tvärtom så var det för att demonstrera min lökighet. Jag gillar ankmunnen)



Så nu återstår dilemmat;
Dreadsen, vinna eller försvinna?




Kommentarer
Postat av: Anna

Skippa dreads, låt håret rocka! ;)

2011-12-04 @ 23:33:24
URL: http://rosewood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0