Bara en halvtimme till

Jag övar alldeles för lite. Många kan se det som tragiskt, att en person som jag, som verkar öva mest hela tiden säger nått sånt. Men det är sant. Det finns så mycket tid som bara flyger iväg till annat. Idag satt Micke, David och jag i cafét i skolan hela storbandshålet, dvs 2 timmar och 20 min. Sjukt mycket tid när jag hade tänkt öva. Men jag skulle inte vilja byta ut det heller, det var en mysig pratstund. Det får bli nu i stället helt enkelt. Är snart uppe i en och en halv timme nu. Nästan nöjd. Idag blir det övning med Ching (som jag idag döpte min gulguldiga trumpet till idag). Jag skulle vilja beskriva den som en medelåldersgubbe, lite stel i lederna men hyfsat glad ändå. Berli(som min silvriga trumpet heter) är i skolan, efter som att jag tänker cykla imorn. Då vill jag inte ha honom på ryggen. Jag känner att jag börja låta en gnutta mentalstörd nu så jag ska sluta prata om mina trumpeter inför norma.


Kommentarer
Postat av: louise

hahaha vilka fina namn <3

2011-10-20 @ 08:00:46
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0