Cykla är inte alltid party

Nu är jag hemma. Det var en obekväm hemfärd. cykla i mörkret i duggregnet Södermalm - Solna. Det riktigt ovärda var att jag glömde min sadelmuff kvar på cykeln i morse, så den var helt genomsur när jag skulle cykla hemåt.
När jag kom hem nämde jag för min kära mor att jag tänker skolka 1a lektionen imorn. Morgondagens schema är nämligen:

8.10 - 09.10 Tyska
09.10 - 11.30 Hål
11.30 - 12.20 Brassensamble
12.20 - 15.30 Hål
15.30 - 18.00 Symfoniorkesterrep

Alltså totalt 3 timmar och 20 minuter undervisning, och 5 och en halv timme håltimme. Tyskan är alltså inte riktigt värd att gå på. Min mamma gav mig en fet utläggning om att skolka var fel om man inte hade en viktig anledning, typ att man var sjuk eller nått osv. Jag tyckte att en fet sovmorgon var tillräckligt. Nu känner jag att jag har lite dåligt samvete. Jag borde typ gå på tyskan. Jag kan inte bestämma mig. Jag hatar sånt här






Kommentarer
Postat av: Wilda Fredlund

sv: hihi tusen tack hjärtat! ^_^ Desamma schnygging :*

2011-10-19 @ 09:43:21
URL: http://wildafredlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0