lång dag

Idag var jag i skolan 08.55 - ca 20.25. Sjukt eller vad? 16 och en halv timme! Det är ju typ en hel dag! Men det var kul och mysigt så det gjorde inget! Önskar att jag hade ännu mer tid. Livet känns så fyrkantigt just nu. Vakna. äta frukost. åka skola. öva. plugga. åka hem. sova. Vad hände med alla människor som man ville hinna prata med? Det känns som att alla går runt för sig själva i varsinn bubbla. Alla är så målinriktade på vad de ska göra så nästan ingen har tid för någon annan än sig själv. Det är mitt intryck av världen just nu. I och för sig så är min bild av världen väldigt liten och smal. Min världsbild har ett behov av att rekommendera att öva i musiksalen runt halv åtta på kvällen. Det är fantastiskt. På tal om det så var det nu ca 2 och en halv timme sen. Jag ser nu via photobooth att jag har fått ett permanent tryckmärke från all övning. Kolla precis över överläppen så syns det. Det är lite rödare där än vad det borde vara. Menmen. Vad gör man inte för konsten!


Kommentarer
Postat av: Louise

vad gör man inte för konsten ;)

haha det där var ju 11,5 timmar!

2011-10-05 @ 21:06:23
URL: http://furiadeamor.blogspot.com
Postat av: Louise

fast det var långt ändå!

2011-10-06 @ 07:13:11
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0