mycket att göra?

Medans så gott som alla andra är på väg mot någon slags stressig avgrund sitter jag här och tittar på. Det finns inte så mycket man kan göra egentligen, förutom att uppmärksamma stressen när man ser den hos de andra. Vem vet, det kanske är lugnet före stormen? I så fall är stormen inte för ens efter lovet. I morgon har vi barnkonserter i skolan för små gulliga 6åringar. Det kommer bli jättekul! Tror verkligen att vår grupp kommer ha ett fantastiskt litet framträdande! Jag ska vara en höna. Sen i morgon kväll ska brassensamblen i skolan spela på invigningen av täby centrum! Det blir nog skoj. Jag får betalt. Då kan det inte bli annat.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad skönt att höra! Jag känner mig inte särskilt stressad heller, faktiskt. Det är skönt.

2011-10-26 @ 22:38:24
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0