Torsdag

Idag blev en mycket bättre dag än jag hade förväntat mig! Nu är mina skorpor med apelsin och mörk choklad i ugnen och jag kan nu nöjd och belåten sätta mig och skriva engelskauppsats med en välförtjänt kopp chaitee bredvid. P2 i bakrunden (<3). Kakorna är till min lilla klass. Varje fredag har vi nämligen samhällskunskap 08.20, som nästan ingen någonsin är tid till. Oftast är vi högst 5 när lektionen egentligen ska börja. Därför har vi börjat baka. De som kommer i tid får kakor!
Vi läste horoskop på lunchen idag. På mig stod det massvis med negativa saker. Kommer inte ihåg dem riktigt exakt. Men när alla andra smågarvade tänkte jag för mig själv att jag tyckte att hela horoskopet stämde ganska bra in på hur livet är just nu. Ganska så stressigt och pissdåligt. Så. nu vet ni det.

 

mina bröst har by the way blivit jobbigt stora på sistone. Och jag insåg just att min matte inte riktigt funkade i ett tidigare inlägg. Louise har helt rätt i att det var 11 och en halv timme som jag var i skolan i tisdags. Cred till henne.


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh Linnea. Av någon anledning fick jag den tanken när vi läste det där, att du kanske inte tyckte att det var så komiskt... Och du vet, att jag mer än gärna hjälper dig om det finns något jag kan göra för att underlätta för dig! <3

2011-10-07 @ 21:18:53
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/
Postat av: louise

linnea, cred till dig också för att du är du <3 håller med carro och det vet du!

2011-10-07 @ 23:23:09
URL: http://furiadeamor.blogspot.com
Postat av: louise

By the way så är dina bröst sjukt snygga.

2011-10-07 @ 23:23:41
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0