Hej hopp

Då har man spelat fanfar vid den inofficiella invigningen av Palatset då. Jag hade ingen aning om att det skulle vara så stort. All PR, alla små VIPbarn, alla kändisar som stod där med sina barn och barnbarn. Skummt.
Fanfaren gick sådär. Men det var kul ändå. Ibland öppnar musiken de underligaste dörrarna, sa min brassinstruktör när vi pratade efteråt. Konstigt, men det stämmer ganska bra. Sjukt att kronprinsessan Victoria var där också. Skumm känsla, jag fick reda på att hon skulle vara med i går kväll. Men hon såg go och glad ut. :)
Nu är det tillbaka till skoarbetet, dags att skriva klart min 3-sidersuppsats som skall inlämnas imorgon. Drygt 1 a4 klar, knappt 2 to go! Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0