nu är det slut på lökigheten

Pga stress åkte jag hem efter min inviduella trumetlektion och började plugga. Trumpetsektionen klarar sig förmodligen lika bra utan mig på symfoniorkester nu under eftermiddagen. I stället har jag mest jobbat med en samhällsuppgift, och känt mig allmät lökig - en återkommande effekt av att ha en 5 cm lång utväxt. Så när mamma kom hem tog vi i lite toning som jag köpte på kistagrossen för någon dag sedan. Den känns bra, bara en kvar tills att den ska ut! Lite skillnad från henna som jag oftast brukar ha i över natten för att det ska bli bra färg! Frågan är om jag ska klippa håret kort när toningen har gått ut.. Det skulle vara roligt att testa och utväxten kommer förmodligen vara tillräckligt lång för att man ska kunna göra någon frisyr av den då. Vi får se helt enkelt. Om det är kort och man har vax i så kanske det skulle se ut ungefär så här. Fast utan allt gegg i kanterna. Jag kom just fram till att jag är ganska usel på att vara seriös när jag använder photobooth.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0