Trött som en död mask

Jag är hemma från grinda sen en stund tillbaka. Kvällen har inte tillbringats till något särskilt. Jag har bara letat fram min gamla mobil, hittat den, och blivit arg för att dess minneskort inte får plats i min nyare telefon! Jag saknar min älskade ipod, som jag inte har sett nu sedan den 6 mars 2011. Den måste ligga här någon stans fortfarande, men jag har ingen aning om var. Jag fick reda på när jag senast såg den genom att kolla på gamla fotoboothbilder. Då hittade jag denna bild, som är tagen för exakt ett år sedan! Jag måste säga att jag ser betydligt fräschare ut där än vad jag är nu. Inte så himla kul konstaterande men så är det. Åh andra sidan så är jag sminkad där, vilket jag sällan är nu längre. Och mitt hår är sjukt mycket snyggare. Äsch då. Det var innan det megastressiga livet hade börjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0