carro har rapeat min blogg

Vilken överraskning! Det är i alla fall någon som uppdaterar bloggen. Sitter nu äntligen hemma - och vilken onödig eftermiddag det här blev! Efter brassensamblen vid halv 13 gick jag och Micke till café Rival och köpte varsin semla. Så himla typsiskt oss. Efter det mådde vi skit och kom fram till att vi måste sluta svulla ett tag - Dels för att det är onyttigt eftersom att jag inte tränar just nu osv, och framför allt för att jag snart är pank pga vårt svull. Så inge glass framför filmerna på lovet. Men det kommer funka. Jag tror på oss. Efter fikan åkte jag hemåt. Utanför ytterdörren kom jag på att Micke fick låna mina nycklar i morse när han hade sovmorgon. Och jag hade inte fått tillbaks dem. Alltså var jag tvungen att åka till Spånga för att möta upp honom och åka tillbaka hemåt. På väg till bussen mötte jag en gammal vän och stod och pratade med henne ett tag. Sen kom helvetesbussen som hamnade i bilkö. När jag kom fram gick jag förbi Clas Ohlson för att köpa en dataladdare till lilla macisen som jag tappade förra veckan. Den kostar 749 kr..... Och jag har bränt pengar som smör den här månaden så jag hade såklart inte råd att betala den just nu. Sånt är så pinsamt när det är kö! Nu är jag hos pappa och käkar och sen ska jag åka hem för att få tag mitt munstycke och sova där. Inget plugg och inget trumpetspel hittils = motsatsen till vad jag hade tänkt mig. Hej Stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0