Idétorka

Jag sitter i skolan och försöker arra - totalt oinspirerad. Ett fetproblem uppstod. JAg vet inte vad jag ska skriva i trum och gitarrstämmorna. Det är jobbigt. Jag vet inte hur sånna noter ser ut. Och min mobil ligger hemma på köksbordet. Jag är bäst på att glömma mobilen överallt. Det är inte heller bra att vara i skolan på lov. Lyssnar på nån liveversion av Thunderbolt(Björk) som paus för att bli lite mer taggad. Det går inte bra. Vi borde jamma med låten lite så kanske det går bättre. Jag kom just fram till hur sliten jag ser ut. Uttråkad till max - fryser gör jag också. Håret ser ut som ett fågelbo som nån har spillt tomatsoppa på. Ojojoj vad synd det är om mig. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: louise

hahaha sista meningarna <3

2012-02-28 @ 14:31:48
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0