Onsdag

Det är onsdag. Jag upptäckte just vilken vidrig bild som var det senaste inlägget tills nu. Jag ser inte mycket fräschare ut nu då, Micke påpekade just att det gör han. Det kan diskuteras. Jag känner ett stort behov av att gå ut och köpa mig lite nya kleder. Så kanske blir det på lördag, charlie verkade intresserad! Det är meningen att jag ska plugga nu. Så jag tror att jag ska göra det. Hatar att sluta 18. Idag i alla fall. Jag vill åka hem nu. Och äta 5 kilo kakor. Och sen gå och gymma. Imorn ska jag förresten skaffa gymkort! Gött ska det bli.
HEjdå. känner mig väldigt pessimistisk idag. Är inte det till humöret men just den här lilla texten blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0