Orkar inte vara förkyld längre

Jag vill börja träna! Nu! Hatar att vara förkyld. Har nu varit det i drygt en månad! Usch! Började sjunga på en låt som jag skrev för ett tag sen på vägen hem och blev så himla sugen på att spela den inför publik och se reaktionerna. Men jag vet inte i vilket sammanhang det skulle vara.. Det var längesen som jag framförde något själv solo, och jag saknar det jättemycket. Det kanske i och för sig skulle funka på blåsafton... Om jag spelar solo på flygehornet i den.. Det skulle bli så himla snyggt. Tror jag.. Det spritter lite i fingrarna. Det är så synd att jag är så dålig på att ta för mig. Önskar ibland att jag stod upp lite mer för sig själv. Vintern är verkligen min årstid. Tystnadens och melankolins årstid, för mig i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0