Jag är trött på att vara glad

Idag tillåter jag mig själv att vara bitter. Jag anser mig ha rätt att vara det. Jag har inte alls något dåligt samvete över det vilket är extremt skönt. Jag orkar bara inte vara glad och fakeskratta och le åt saker som egentligen inte är roliga. Det är överskattat. Blev inte ens arg när jag fick kommentaren "Du har ju inte varit på världens bästa humör idag direkt". Vem bryr sig? Ibland har man sina skjäl. Är nu ensam hemma. Der enda som hörs är köksklockan som tickar runt, runt, runt. Nu ska jag börja skriva lite musik. Kom fram till att det börjar bli dags att ändra det där IGet i Musikdata till VG.
hejdå


Kommentarer
Postat av: Louise

åh fy, det är du, jag och vendela som ska göra den där jävla uppgiften.......

2012-01-23 @ 07:18:00
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0