Långa lovdagar utan slut

Hur kommer det sig att jag aldrig går och lägger mig så länge datorn är på? Idag rann tiden iväg av att titta på stjärnorna på slottet på svtplay. Gjort är gjort. I och för sig beror uteblivandet av min trötthet främst på att jag inte har rört mig så mycket alls idag. Jag har ätit, spelat tvspel, fikat och kollat på film. Och pratat. Det är förvånansvärt hur mycket min mamma berättar för andra om vad jag gör. En i familjen vi var hos idag frågade lite skämtsamt om jag hade nyktrat till än sen nyår. Vad svarar man på det? Det blev nått mumligt Jaa..
Dagen har alltså spenderats som den typiska i-landsmänniskan jag är. Om alla skulle leva som jag har gjort idag för alltid skulle vi alla vara döda inom en snar framtid. I sökandet efter trötthet fortsatte jag nu att kolla på gamla bilder från forna tider. Det här är dagens nostalgifoto. Från sommarlovet efter 8an ger jag er; Linnea 13 år!! Obervera fjortisminen. Så blev det när jag och min kära kusin umgicks.


Kommentarer
Postat av: Louise

haha lilla mys-linnea! <3

2012-01-04 @ 09:37:15
URL: http://furiadeamor.blogspot.com
Postat av: Carro

Hahahaha, det är ju exakt den minen som vi pratade om vid busshållsplatsen i förrgår! xD

2012-01-04 @ 12:48:19
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0