härsitterjag

Hemma i ett före detta hem i Kista. Jag har tråkigt. Halvsyskonens enda stora intresse verkar vara att spela dator och surfplatta. Det finns inte så mycket intresse kring mig. Eller jag tror att det gör det egentligen, men det finns inget utrymme för prat om mig eftersom att vissa andra ständigt pratar. Efter middagen kommer kommentaren "ja, nu blev det ju jag som pratade hela tiden, som vanligt då, men om man vill prata så är det bara att öppna munnen". Ja tycker man om att bara prata om sig själv så förstår jag om man tänker så.
Har nyss målat mina äckliga vanligtvis ihoppressade tånaglar i turkosblått. Detta för att jag tänker ägna sommaravslutningsdagen till årets sandalpremiär! Finemang kommer det att bli. Tror att jag ska ta en promenad i min ensamhet så fort de har torkat. Har en engångskamera som är gammal och borde ha lämnats in för ett halvår sedan eller så. Det är intressant hur man kan börja sakna en person så mycket även fast det bara är 5 timmar sedan vi sågs sist.

 

jag ser ut som en clown. fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0