Att inte veta vad man ska ta sig till

Har ni hört om den nya musikfestivalen Stockholm Music and Arts som kommer va en helg i augusti på skeppsholmen? En festival som är inriktad på konst. OCH BJÖRK KOMMER DIT!!! ja ni läste rätt. BJÖRK. Herregud jag måste dit. Problemet är bara att det är mitt i min jobbperiod. Nu kommer vi till det stora dilemmat. Ska jag köpa biljett nu och hoppas att jag får ledigt då eller ska jag kolla om det är möjligt med min chef när vi bestämmer schemat? Tänk om alla biljetter är slut då? Jag känner ett extremt stort behov av att vara där när hon för en gång skull är i Sthlm. Dessutom ska anthony and the johnssons dit, Ane brun ska dit, Jose Gonzales ska dit. Det låter ungefär som beskrivningen av min underbara CD-samling. Jag måste helt enkelt vara där. punkt slut.

Så jäkla ball.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0