hej allihop

Har under de senaste dagarna diskuterat en hel del om hur farligt det kan vara att vara alltför personlig på nätet. Såg en dokumentär igår kväll om just folk som hade fått sina identiter kapade och blev minst sagt lite mer vaksam. Börjar till och med fundera om det här med blogg är en så himla bra idé egentligen. Jag kan ju vara väldigt bra på att säga lite för mycket till fel folk ibland så jag kanske borde vara lite mer vaksam.. Hmm. Har för övrigt varit sjukligt förkyld de senaste dagarna. Igår spenderade jag hela dagen i min säng med tvn framför mig, mest avslagen när jag sov bort febern. Det är skitjobbigt när man inte ens orkar lyssna på musik för att det är för ansträngande. Men idag är det mycket bättre. Orkade till och med duscha och städa bort lite kläder och sånt där innan lunch, kände mig väldigt duktig. Det värsta med att bli bättre är att alla plikter man har kommer tillbaka - jag borde sätta igång och plugga igen. Jag tänker skita i det idag tror jag. Vill inte börja stressa igen än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0