jag kan inte låta bli min dator.

Det är för roligt att läsa bloggar för att jag ska kunna slita mig. Idag blev jag arg över genusproblem i samhället. det finns alldeles för många som är för jämställdhet när det passar dem. Jag blir så irriterad. Sånt gör jag för att smita från saker jag borde göra. "När jag har matkoma så går det verkligen inte att bara ställa sig och öva" var dagens andra bortförklarng. Det känns som att jag har väntat på att micke ska komma hit hela dagen. Men nu är det bara 20 min kvar - betydligt senare än vad jag trodde från början. Gos. Jag har (på tal om ingenting) haft en "inte-käka-tomma-kolhydrater-vecka nu under lovet. Mitt sockerberoende har börjat avta på riktigt och det känns riktigt bra! Nu har mamma gjort chokladsås till glass som hon säger att vi kan äta av senare. Men jag känner mig inte alls sugen så vi får se hur det blir.. Tror inte att jag kommer äta något av det trots att veckan är slut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0