Jag kunde låta bli min dator

Jag känner mig nöjd. För en gångs skull har jag gjort precis vad jag hade tänkt göra. När jag kom hem från Bålsta åt jag och sen satt jag och övade i nästan 3 timmar, blev precis klar nu. Och jag känner mig inte så trött som jag brukar. Någonting säger mig att munformen börjar gå svagt uppåt igen. Det var ju schysst. Nu ska jag styrketräna lite på mitt golv. Jag börjar förvandlas till min pojkvän känner jag nu, det är nämligen typiskt honom att sitta och träna skiten ur sig efter att ha käkat glass (för att inte bli tjock trots att han är skitsmal). Och för en timme sen tog jag en minipaus och åt glass med mamma. Efter det ska jag tillåta mig själv att spela SIMS. Ja, jag har blivit beroende igen. I natt somnade Micke bredvid mig när jag höll i datorn - jag flyttade ner på golvet - jag fortsatte spela i 2 timmar(!!!!) tills jag själv blev trött och lade mig bredvid honom. Jag vaknade också först, vilket resulterade i att jag smög upp ur sängen och satt mig bredvid den och satte på datorn igen för att fortsätta spela sims. MEN, då vaknade micke av att Macstartljudet var högt. Han sa att jag var patetisk. Vilket jag absolut håller med om.

Kommentarer
Postat av: louise

haha men micke, vilken tönt! sims är inte patetiskt och inte du heller!

2012-03-04 @ 12:14:52
URL: http://furiadeamor.blogspot.com
Postat av: mathilda

okey jag ska så inte köpa ett nytt the sims! haha

2012-03-04 @ 22:07:29
URL: http://thefirstdayofmyfuture.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0