Nu är det slut på det onda

Jag är äntligen frisk så nu är det dags att dra igång med träning igen! Nu ikväll hade jag och Micke en farväl-svull-kväll. Vi gjorde Marängsviss som innehöll en halv liter vaniljglass, en banan, 3 dl vispgrädde, maränger och chokladsås. Vi åt upp rubbet. På väg hem köpte vi också lösgodis för 66 kr, som vi i och för sig inte åt upp då. Men resultatet blev oavsett ett extremt illamående, så nu har vi bestämt oss för att inte svulla innan sommarlovet. Jag tänker hålla på det! Mamma har köpt hem lite så kallade "Superfoods" (extremt näringsrik mat) från hälsokost för att jag ska få i mig all näring jag behöver nu när jag är veggo! Så imorn tänker jag göra en smoothie med lite macapulver i, får se om det smakar gott. Nu hittade jag ett recept med rödbetor i, det verkar intressant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0