Som vanligt

Har tillbringat eftermiddagen med att städa hela rummet. Nu är det bara damsugningen kvar. Som paus hamnade jag på facebook och klickade mig av en slump in på mitt kusinbarns facebooksida (1 år yngre än mig). Och jag blir verkligen lika chockad varje gång. Ansiktsdragen är så väldigt lika. Det är så konstigt när man inser att den delen av släkten som faktiskt är som mest lik till utseendet är den som man har absolut minst kontakt med. Det är så skummt att inte komma ihåg deras personlighet längre, det var åratal sen vi sågs. Ska i alla fall försöka sätta igång med städningen igen nu, får se hur det går! Känner mig pigg och skön i kroppen efter att ha simmat 2,5 km på förmiddagen. Första träningstillfället på väldigt länge. Jag insåg hur mycket jag har saknat att träna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0