Hej

Det är nu 10 månader sen jag uppdaterade den här bloggen. Av någon anledning har jag de senaste dagarna varit sugen på att börja skriva igen. Så nu gör jag det. Jag tror att det kan ha att göra med min kommande separation med Södra Latins Gymnasium. Det har varit en fantastisk tid. Det finns fantastiskt fina och underbara människor där som jag inte vill tappa kontakten med. Men om mindre en 3 veckor skiljs vi ändå åt och sprider ut oss över landet och london. Det här är väl helt enkelt ett ynkligt försök till att hålla kontakten kvar liiite, liiite längre än vad den annars kommer att vara.
 
Om det finns någon på denna jord som ser detta på så uppmanar jag Eder till att närvara på Carros Mega-Yeah konsert klockan 19 i Södra Latins Aula; det kommer att bli Mega-Yeah! Lika färgsprakande och YEAH som dessa tre nästan 2 år gamla bilderna! KOM DIT NU!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0