slapparlördan

 
Hejhej hallå!
Idag har jag kört bil. Det gick bra. Sen blev jag skjutsad hem. Det gick bra. Jag bokade tvätttid. Sen insåg jag hur fint väder det är ute. Sen gick jag in. Sen såg jag hur stökigt allt är. Sen såg jag min dator. Sen satt jag i en dryg timme och kollade runt på bloggar. Nu ska jag städa. På riktigt. Och sen kanske jag tillåter mig själv att gå ut. I tvättpauserna.
 
Tänkte ta en lökig bild på mig själv i photobooth med minst 3 dubbelhakor, men sen hittade jag denna bild i stället. Jag vet inte när de har tagit den men på något sätt lyckades de. Nu är jag glad. Men samtidigt lite ledsen över att jag inte sitter ute i solen med någon smart bok i handen. Men ändå glad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0